Маштаб Тексту
Інтервал між літерами
Зображення
Колір
Закрити панель

Черговий по місту: контроль якості соціальних послуг

Чергування по місту: перевірка роботи соціальної сфери Дніпра

Слідкувати за якістю надання соціальних послуг – наше завдання! І зазначимо, його ми виконуємо залюбки і з регулярністю. Вчора вкотре відбулося наше вже традиційне чергування по місту. Департаментом в особі директора, заступника міського голови Едуарда Підлубного було перевірено виконання доручень мера Бориса Філатова щодо піклування про осіб з інвалідністю (в тому числі дітей) та внутрішньо переміщених осіб.

 

Соціальне таксі для осіб з інвалідністю

Соціальне таксіДалеко не кожне місто може похвалитися послугою “Соціальне таксі”, яка користується великою популярністю серед громадян з інвалідністю. Нагадаємо, це безкоштовні транспортні послуги Міського центру соціальної допомоги для тих, хто має:

      • інвалідність I та II групи захворювання опорно-рухового апарату;
  • порушення органів зору (I групи інвалідності).

Соціальне таксі для осіб з інвалідністюКожна особа або організація, що стоїть на обліку відділу, можуть отримати послугу 4 рази на місяць, але не більше 3 годин на день. Шість автомобілей дуже зручні, адже обладнані усім необхідним для перевезення осіб з інвалідністю (пандуси, GPS, гідравлічні підйомники та ін.), та безпечні, бо кожної зміни проходять техобслуговування. Сьогодні рівень послуги зміг оцінити і пан Едуард:

Чергування по місту“Я задоволений побаченим, і тим, що люди впевнено обирають саме “Соціальне таксі” для транспортування, замовляють послугу через месенджери або сторінку Facebook. До війни ми щороку закуповували по одному новому авто, сподіваємося, що зможемо і надалі поповнювати автопарк після перемоги”.

Комфортність “таксі” вже неодноразово підтверджували наші користувачі. Так, за 2022 рік послугою “Соціальне таксі” скористалися понад 2000 разів, а з січня 2023 вже здійснили перевезення для 600 осіб.

 

Піклування про дітей з інвалідністю

Раннє втручання

Наступною локацією для перевірки став центр підтримки дітей та сімей “Довіра”. А саме його відділення “Служба раннього втручання”, де надається психолого-педагогічна та медико-соціальна допомога сім’ям з дітьми, які мають порушення психічного та фізичного розвитку (зокрема інвалідність) та особливі освітні потреби.

Діти від 0 до 4 років разом з батьками можуть знаходитися у відділенні протягом робочого дня, отримуючи послуги

  • екстреного втручання;
  • соціальної адаптації, інтеграції та реінтеграції в суспільство;
  • консультування;
  • реабілітації;
  • представництва інтересів у державних органах, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях.

Темна сенсорна кімната«Служба раннього втручання» ніколи не пустує. На сьогодні там отримують допомогу 36 родин, які виховують 37 дітей. Плюсом вони мають змогу користуватися сенсорною кімнатою, яка допомагає відновлювати психоемоційний стан, особливо тим дітям, які зазнали воєнних дій або різного виду насильства. Цей проєкт впроваджено Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Асоціацією міст України за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку через Німецький банк розвитку (KfW).

“Тут спеціалісти займаються різнобічним розвитком дітей, – підкреслив директор департаменту, завершивши огляд “Довіри”, – навчають базовим речам, які повинна вміти кожна дитина, розмовляти, тримати виделку, та й взагалі адаптуватися до життя. Унікальна темна сенсорна кімната в свою чергу – це можливість для релаксації і глибинної роботи із загальним станом дитини і дорослого”.

 

Гарячі обіди для ВПО

Чергування по містуОстанньою локацією стала одна з їдалень, де особи з числа ВПО щоденно отримують безкоштовні гарячі обіди, відповідно до «Комплексної програми підтримки внутрішньо переміщених осіб на 2022–2026 рр.».

Склад обіду:

  • перша страва (борщ, суп, капусняк, розсольник);
  • друга страва з м’ясним (каша, макарони, картопля, плов з м’ясом, котлета, куряча гомілка та крильце);
  • овочевий салат;
  • хліб та чай.

Зазначимо, що якість послуги обідів – на вищому рівні, і про це свідчить як мінімум кількість задоволених відвідувачів: близько 1700 внутрішньо переміщених осіб щоденно. Плюс, робочою групою завжди перевіряється:

  • ведення журналу брокеражу готової продукції та журналу брокеражу сирих продуктів,
  • наявність сертифікатів якості продуктів,
  • якість готових страв, їх відповідність меню (оцінюють страви візуально та проводять дегустацію страв),
  • умови видачі страв – за талонами.

Едуард Підлубний“На практиці бачимо, що послуга гарячих обідів дуже затребувана, люди висловлюють тільки вдячність, адже обіди збалансовані, різноманітні, поживні, – розповів Едуард Станіславович. – Якщо ви ВПО, і ще не отримуєте послуги харчування, приходьте до управлінь соціального захисту населення, отримуйте талони та приходьте куштувати гарячі обіди”.

Інспектування показало, що механізм надання соціальних послуг працює як годинник!

Дніпро Соціальний – Продовжуємо інформувати про нашу роботу!