Квитанції від ФССУ можуть надходити довше
Внаслідок стабілізаційних та екстрених відключень електроенергії, друга та третя квитанції щодо стану прийняття поданих страхувальниками заяв-розрахунків можуть надходити пізніше, ніж зазвичай.
Усі отримані заяви обробляються системою та фахівцями Фонду соціального страхування України у найкоротші терміни після відновлення електропостачання.
Аби фінансування лікарняних і декретних допомог не сповільнювалось, наші фахівці опрацьовують заяви, щойно це стає можливим – зокрема, поза робочим часом.
Зверніть увагу! Свідченням того, що заява-розрахунок була відправлена успішно та буде опрацьована, є надходження першої квитанції. Якщо перша квитанція не надійшла, це може вказувати на неможливість системи отримати електронний документ. Причиною цього може бути, зокрема, відсутність електропостачання. У такому випадку заяву-розрахунок необхідно направити повторно через деякий час.
Нагадаємо, прийняття заяв-розрахунків відбувається у декілька етапів. Усі заяви проходять
- автоматизований контроль,
- ручну перевірку фахівцями ФССУ,
- верифікацію.
Третина заяв-розрахунків містять помилки та можуть призводити до необґрунтованих видатків. Фахівці Фонду виправляють кожну із них спільно із роботодавцями, дозволяючи системі соціального страхування працювати ефективно.